Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Κεραυνός McQueen για τον γιό μου


Και να που στα 3α γενέθλια του γιού μου (το 2008) είπα να φτιάξω εγώ την τούρτα. Ο Ιωάννης μου, μου ζήτησε τον Κεραυνό McQueen και πως να αντισταθώ η μάνα?
1η σκέψη μου να βρω ένα ωραίο σχέδιο για την τούρτα... επιστράτευσα τον κύριο Γούγλη και βρήκα άπειρες φωτογραφίες με τον κεραυνούλη... απλές, τρισδιάστατες, υπερπαραγωγές, τα πάντα...
Αποφασίζω να φτιάξω μια τρισδιάστατη τελικά και με επικάλυψη ζαχαρόπαστας. Κάτι που δεν είχα δοκιμάσει ξανά και απόρω ακόμα πως το τόλμησα...
1 μήνα πριν το πάρτυ γενεθλίων αρχίζω τις παραγγελίες από site γνωστής "μαγείρισσας" που ποτέ δεν φοράει ποδιά όταν μαγειρεύει και πάντα έχει ενα μαργαριτάρι στο δάχτυλο όταν πλάθει τον κιμά... anyway, η αποστολή της φόρμας για κέικ αυτοκίνητο, και τα υπόλοιπα υλικά που θα χρειαζόμουν, έχοντας στο μυαλό μου ήσυχη ότι αφού το site της έγραφε ότι θα τα παραλάμβανα μέσα σε 2 εβδομάδες -τα κακά του να μένεις εκτός Αθηνών-, είχα χρόνο μπροστά μου να κάνω και ένα test drive.
Χαλαρώνω λοιπόν και αρχίζω τις ανασκαφές σε διάφορα site για το παντεσπανι, τις κρεμες, το κέικ, τη ζαχαρόπαστα... God bless sintagespareas.gr Χρησιμότατο! Ήταν ότι χρειάστηκα και ένα κόλλημα που κοντεύει τα 3 χρόνια...

Βρίσκω λοιπόν ότι χρειάζομαι και περιμένω... περιμένω.... περιμένω... περνάνε οι 2 εβδομάδες απο την παραγγελία και εγώ είμαι σαν τον φαντάρο που μετράει μέρες και παράλληλα αρχίζω και αγχώνομαι... εχώ πεισμώσει παράλληλα και δεν ήθελα να παραγγείλω τούρτα απο το ζαχαροπλαστείο! Μέχρι που κάνω το φοβερο τηλεφώνημα 5 μέρες πριν το πάρτυ στο κατάστημα της "τέλειας μαγείρισσας".
Ακολουθεί ο κουφός διάλογος:
- Γεια σας, εχω παραγγείλει από τότε τα εξής μπλα μπλα μπλα.... ακόμα δεν έχουν έρθει, γιατί?
- Για οικονομία στις αποστολές μαζεύουμε όλα τα δέματα που είναι να σταλούν στις διάφορες περιοχές και ίσως γι'αυτό.
- Ναι αλλά εγώ τα χρειάζομαι σε 2 μέρες...
- Τι να σας πω...
Οκ, αφού έτσι λες και αφού εγω εξακολουθώ να πεισμώνω ακόμα περισσότερο, και ευτυχώς έχοντας την καλή μου φίλη Δέσποινα κοντά μου κανονίζει με τη μαμά της να μου τα αγοράσει και να τα βάλει στο καράβι να τα παραλλάβω... υπόθεση μιας μέρας, που αν το ήξερα νωρίτερα -εμ, δεν ήξερες, δεν ρώταγες?- θα το είχα κάνει μέρες πριν! 10000 ευχαριστώ και στην Δέσποινα και στην μαμά της!
Προπαραμονή των γενεθλίων και είμαι στο τρέξιμο να φτιάξω τα παντεσπάνια, για να προλάβουν να κρυώσουν... Παραμονή και στην τσίτα να γεμίσω την βάση της τούρτας, να την βάλω να παγώσει και να την στολίσω με ζαχαρόπαστα. Έρχεται το βράδυ η ενίσχυση! Το Δεσποινάκι καταφθάνει και ο πλάστης παίρνει φωτιά! ο Κεραυνούλης βρίσκεται σε καλό δρόμο...
  Τα αισθήματά μας έχουν αποκοιμηθεί με τη συζήτηση στους καναπέδες, εμείς όμως συνεχίζουμε με κέφι, γέλια και τραβάμε και μερικές φωτογραφίες την τούρτα, εμάς λερωμένες και τους υπναράδες μας...
Η τούρτα τελείωσε με επιτυχία και ήμουν επιτελους ήσυχη! Τώρα έμενε να μην μου λιώσει η ζαχαρόπαστα στο ψυγείο!
Και φτάνει η μεγάλη μέρα! Το πάρτυ αρχίζει και φτάνει και η ώρα της τούρτας! Ο Κεραυνούλης κάνει την εμφάνιση του με επιτυχία και ο Ιωάννης είναι κάτι παραπάνω από χαρούμενος! -και εγώ φυσικά!-

1 σχόλιο: